Karta Dużej Rodziny w aplikacji mObywatel

Każdy posiadacz aktywnej karty dużej rodziny (KDR) może  wyświetlić ją w aplikacji mObywatel. Dotyczy to również tych osób, które mają ten dokument tylko w tradycyjnej formie. W związku z powyższą zmianą aplikacja mkdr została zamknięta z dniem 30.06.2021 r. Aby otworzyć swoją elektroniczną Kartę Dużej Rodziny  w aplikacji mObywatel należy to zrobić według poniższej instrukcji:

Dodaj Kartę Dużej Rodziny do swojego mObywatela. Korzystaj ze zniżek i przywilejów.

Karta Dużej Rodziny to popularny system zniżek i uprawnień dla rodzin „3+” – zarówno w instytucjach publicznych, jak i w firmach prywatnych. Posiadacze KDR mają możliwość tańszego korzystania z oferty podmiotów m.in. z branży spożywczej, paliwowej, bankowej czy rekreacyjnej. 

mKDR w mObywatelu

Karta Dużej Rodziny w mObywatelu – inaczej mKDR – dostępna jest dla każdej dorosłej osoby (rodzina „3+”), która ma ważny polski dowód osobisty, lub dla każdego dziecka (rodzina „3+”), które posiada mLegitymację szkolną. Osoby, które nie posiadają polskiego dowodu osobistego mogą korzystać z KDR w tradycyjnej formie – w postaci fizycznej karty.

Jak dodać Kartę Dużej Rodziny do mObywatela?

  1. Upewnij się, że Twoja fizyczna Karta Dużej Rodziny jest ważna.
    PS. Jeśli nie masz Karty Dużej Rodziny sprawdź, jak i gdzie złożyć odpowiedni wniosek.
     
  2. Pobierz lub zaktualizuj aplikację mObywatel do najnowszej wersji. Znajdziesz ją w App Store lub w Google Play.
    1. Android: aplikacja mObywatel 3.0.2 (18.106) lub nowsza.
    2. iOS: aplikacja mObywatel 2.2.3 lub nowsza.
       
  3. Uruchom aplikację mObywatel.
  1. Na głównym ekranie aplikacji mObywatel wybierz Dodaj dokument (lub Dodaj swój pierwszy dokument – jeśli korzystasz z aplikacji pierwszy raz).

     
  2. Z listy dokumentów wybierz Karta Dużej Rodziny.
     
  3. Zapoznaj się z regulaminem usługi i zaakceptuj go, następnie wybierz Dalej.
     
  4. Korzystasz z mObywatela po raz pierwszy?
    • Tak: potwierdź swoje dane korzystając z Profilu Zaufanego lub innej metody identyfikacji.
    • Nie: przejdź do kolejnego punktu.
  5. Sprawdź, czy Twoja karta została wyświetlona prawidłowo.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Ogłoszenia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.